fbpx

Bartosz Gajek

adwokat

Jako adwokat pomagam kreatywnym rozwiązać problemy z jakimi borykają się ich agencje marketingowe. Przeczytasz tutaj jak uniknąć błędów popełnianych w Twojej branży – tych najczęstszych i… tych najbardziej kosztowych. Podpowiem Ci jak umowy mogą chronić efekty Twojej pracy i jak zadbać o to, żeby zawsze działały na Twoją korzyść. Wreszcie poradzę Ci jak porozumieć się z trudnym klientem (TYM który spędza Ci sen z powiek), a gdy wszystko inne zawiedzie – jak skutecznie dochodzić swoich praw przed sądem...
[Więcej >>>]

Sklep z umowami

Nowa ustawa o wyrobach medycznych a marketing gabinetów kosmetycznych

Bartosz Gajek25 maja 20202 komentarze

Na nowymarketing.pl opublikowany został mój artykuł “Jak nowa ustawa o wyrobach medycznych wpłynie na marketing gabinetów kosmetycznych“.

O zasadach reklamy zawartych w “starej” ustawie o wyrobach medycznych i jej projektowanym zamienniku pisałem już kilkukrotnie.

Tym razem analizuję dość niepozorny art. 55 projektu, który tworzy nowe obostrzenia dla osób wykonujących działalność gospodarczą lub zawodową, które z kolei wykorzystują wyrób medyczny do świadczenia usług.

Przykład?

Gabinety kosmetyczne przy wykonywaniu zabiegów stosują cały „arsenał” takich wyrobów medycznych.

Z tej oto przyczyny marketing gabinetów kosmetycznych będzie musiał zostać dostosowany do wymogów rozdziału 12 ustawy o wyrobach medycznych.

Więcej informacji uzyskasz na nowymarketing.pl

Brak czasu na czytanie?

Chcesz otrzymywać dodatkowe materiały i aktualizacje?

Zobacz także:

  • Obostrzenia w marketingu medycznym – Białe kitle już nie dla reklamy. Nadchodzące zmiany w marketingu medycznym dotkną nie tylko przedstawicieli zawodów medycznych, ale także…aktorów.
  • Kodeks Etyki Reklamy – to branżowy konsensus, który staje się dobrym obyczajem. A w sądzie dobry obyczaj jest tak samo ważny jak twardy przepis ustawy.

Jeżeli chcesz skorzystać z pomocy prawnej, zapraszam Cię do kontaktu:

tel.: +48 607 610 718e-mail: bartosz@gajekpartnerzy.pl

umów bezpłatną konsultację | sklep ze wzorami umów

{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Dariusz Mojecki 26 czerwca, 2020 o 09:32

Panie Mecenasie, mnie bardzo interesują dalsze losy tego projektu w zakresie, w jakim odnoszą się wprost do „influencerów”. Projekt mówi, że opinie kierowane przez użytkowników wyrobów do publicznej wiadomości, stanowią reklamę wyrobów medycznych, jeżeli ci użytkownicy otrzymują z tego tytułu korzyści. Objęcie ustawą wprost influencerów byłoby dość dużą nowością w polskim prawie.

Odpowiedz

Bartosz Gajek 26 czerwca, 2020 o 09:42

Tak jak wspomniałem ustawa idzie z “duchem” czasów 😃

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Wyrażając swoją opinię w powyższym formularzu wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez GAJEK PARTNERZY ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA Twoich danych osobowych w celach ekspozycji treści komentarza zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych wyrażonymi w Polityce Prywatności

Administratorem danych osobowych jest GAJEK PARTNERZY ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA z siedzibą w Krakowie.

Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem bartosz@gajekpartnerzy.pl.

Pozostałe informacje dotyczące ochrony Twoich danych osobowych w tym w szczególności prawo dostępu, aktualizacji tych danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie znajdują się w tutejszej Polityce Prywatności. W sprawach spornych przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Poprzedni wpis:

Następny wpis: