Ebook: wzór umowy dla agencji reklamowej
To nie jest kolejny pięciostronicowy „lead magnet” z kilkoma banalnymi stwierdzeniami i ładną grafiką.
Ta publikacja zawiera praktyczną esencję mojej wiedzy i doświadczeń zgromadzonych w czasie ostatnich kilku lat blogowania i świadczenia pomocy prawnej dla agencji marketingowych.
Wszystkie rozwiązania dla agencji, jakie będę Ci podsuwać w trakcie lektury przetestowałem w praktyce.
Wiem doskonale, że działają.
Tak samo, jak wszystkie prawne pułapki przed którymi będę Cię przestrzegać w tym ebooku.
Zapewniam Cię, że one istnieją i niejednej agencji pokrzyżowały już szyki.
Pamiętaj jednak, że nie musisz z dnia na dzień stać się prawnym ekspertem.
Traktuj moje porady jako zbiór dobrych „trików”.
Wybierz kilka z nich, zacznij je stosować w praktyce, a jeżeli się sprawdzą to…sięgnij po kolejne.
W ten sposób będziesz się krok po kroku zbliżać do stworzenia agencji marketingowej, która będzie nie tylko biznesowo skuteczna, ale też prawnie bezpieczna.
Pamiętaj, że w każdym rozdziale znajdziesz mnóstwo linków, które odsyłają do konkretnych artykułów na moim blogu. Możesz, ale nie musisz w nie klikać…
Wyszedłem z założenia, że ebook ma Ci dać solidną dawkę wiedzy, ale jednocześnie objętościowo być…w granicach rozsądku 😉.
Z ebooka dowiesz się m.in.:
- dlaczego umowy są jak…sosy 😀
- że krótka umowa jest lepsza niż żadna
- o największych mitach związanych z umowami (które szkodzą Twojej agencji)
- o mało znanych biznesowych korzyściach z posiadania (dobrej) umowy
- jak prowadzić negocjacje z klientem (i jak je zakończyć)
- jak sprawdzić umowę z prawnikiem (lub samodzielnie)
- o karach umownych, odszkodowaniach i jak zadbać o Twoje wynagrodzenie
- jak zadbać o możliwość budowania legalnego portfolio
- wszystkie sztuczki (i patenty na nie) klienta…z piekła rodem! 👹🔥
Ebook ponadto zawiera wzorzec umowy dla agencji reklamowej wraz z:
- wyjaśnia znaczenie najważniejszych postanowień umownych
- przestrzega przed najczęstszymi błędami popełnianymi przy zawieraniu umów
- zawiera pełen tekst umowy o wykonanie materiałów reklamowych
- tekst umowy może być łatwo dostosowany do różnych projektów