Ebook: wzór umowy dla agencji reklamowej
Przygotowując ten wzór umowy dla agencji reklamowej chciałem Ci coś więcej niż tylko ebooka z umową.
Wiem, że aby móc umiejętnie negocjować i dostosowywać umowę do konkretnego projektu musisz najpierw rozumieć sens i cel jej postanowień.
Dlatego właśnie w poradniku krok po kroku wyjaśnię Ci najważniejsze zapisy umowy o wykonanie materiałów reklamowych i wskażę Ci na co uważać.
Z ebooka wzór umowy agencji reklamowej dowiesz się:
- dlaczego kodeks cywilny jest podstawą do zawierania wszelkich kontraktów i co mówi on o umowach dotyczących usług reklamowych
- czy nazwa umowy ma jakiekolwiek znaczenie
- jak negocjować postanowienia umowy i kiedy je zakończyć
- jakie znaczenie ma miejsce zawarcia umowy
- jak opisać w umowie strony które ją zawierają
- jak nazwać w umowie jej strony i czy ma to znaczenie
- co zrobić jeżeli klient dostarczy Ci materiały z wadami
- czy warto określać w umowie harmonogram prac
- co zrobić jeżeli klient odmawia podpisania protokołu odbiorczego
- jak zwiększyć szanse na terminową zapłatę przez klienta
- jak skutecznie złożyć oświadczenie listem poleconym
- co warto umieścić w postanowieniach końcowych
Ebook ponadto:
- wyjaśnia znaczenie najważniejszych postanowień umownych
- przestrzega przed najczęstszymi błędami popełnianymi przy zawieraniu umów
- zawiera pełen tekst umowy o wykonanie materiałów reklamowych
- tekst umowy może być łatwo dostosowany do różnych projektów