adwokat Bartosz Gajek

⛑️ główny ratownik

Jako adwokat pomagam kreatywnym rozwiązać problemy z jakimi borykają się ich agencje marketingowe. Przeczytasz tutaj jak uniknąć błędów popełnianych w Twojej branży – tych najczęstszych i… tych najbardziej kosztowych. Podpowiem Ci jak umowy mogą chronić efekty Twojej pracy i jak zadbać o to, żeby zawsze działały na Twoją korzyść. Wreszcie poradzę Ci jak porozumieć się z trudnym klientem (TYM który spędza Ci sen z powiek), a gdy wszystko inne zawiedzie – jak skutecznie dochodzić swoich praw przed sądem...
[Więcej >>>]

Umów bezpłatną konsultację

Sklep z umowami

Ebook: wzór umowy dla agencji reklamowej

To nie jest kolejny pięciostronicowy „lead magnet” z kilkoma banalnymi stwierdzeniami i ładną grafiką.

Ta publikacja zawiera praktyczną esencję mojej wiedzy i doświadczeń zgromadzonych w czasie ostatnich kilku lat blogowania i świadczenia pomocy prawnej dla agencji marketingowych.

Wszystkie rozwiązania dla agencji, jakie będę Ci podsuwać w trakcie lektury przetestowałem w praktyce.

 Wiem doskonale, że działają.

Tak samo, jak wszystkie prawne pułapki przed którymi będę Cię przestrzegać w tym ebooku.

Zapewniam Cię, że one istnieją i niejednej agencji pokrzyżowały już szyki.

Pamiętaj jednak, że nie musisz z dnia na dzień stać się prawnym ekspertem.

Traktuj moje porady jako zbiór dobrych „trików”.

Wybierz kilka z nich, zacznij je stosować w praktyce, a jeżeli się sprawdzą to…sięgnij po kolejne.

W ten sposób będziesz się krok po kroku zbliżać do stworzenia agencji marketingowej, która będzie nie tylko biznesowo skuteczna, ale też prawnie bezpieczna.

Pamiętaj, że w każdym rozdziale znajdziesz mnóstwo linków, które odsyłają do konkretnych artykułów na moim blogu. Możesz, ale nie musisz w nie klikać…

Wyszedłem z założenia, że ebook ma Ci dać solidną dawkę wiedzy, ale jednocześnie objętościowo być…w granicach rozsądku 😉.

Z ebooka dowiesz się m.in.:

  • dlaczego umowy są jak…sosy 😀
  • że krótka umowa jest lepsza niż żadna
  • o największych mitach związanych z umowami (które szkodzą Twojej agencji)
  • o mało znanych biznesowych korzyściach z posiadania (dobrej) umowy
  • jak prowadzić negocjacje z klientem (i jak je zakończyć)
  • jak sprawdzić umowę z prawnikiem (lub samodzielnie)
  • o karach umownych, odszkodowaniach i jak zadbać o Twoje wynagrodzenie
  • jak zadbać o możliwość budowania legalnego portfolio
  • wszystkie sztuczki (i patenty na nie) klienta…z piekła rodem! 👹🔥

Ebook ponadto zawiera wzorzec umowy dla agencji reklamowej wraz z:

  • wyjaśnia znaczenie najważniejszych postanowień umownych
  • przestrzega przed najczęstszymi błędami popełnianymi przy zawieraniu umów
  • zawiera pełen tekst umowy o wykonanie materiałów reklamowych
  • tekst umowy może być łatwo dostosowany do różnych projektów