fbpx

Bartosz Gajek

adwokat

Jako adwokat pomagam kreatywnym rozwiązać problemy z jakimi borykają się ich agencje marketingowe. Przeczytasz tutaj jak uniknąć błędów popełnianych w Twojej branży – tych najczęstszych i… tych najbardziej kosztowych. Podpowiem Ci jak umowy mogą chronić efekty Twojej pracy i jak zadbać o to, żeby zawsze działały na Twoją korzyść. Wreszcie poradzę Ci jak porozumieć się z trudnym klientem (TYM który spędza Ci sen z powiek), a gdy wszystko inne zawiedzie – jak skutecznie dochodzić swoich praw przed sądem...
[Więcej >>>]

Zacznij tutaj

Ebook: wzór umowy dla agencji reklamowej

Wzór umowy dla Agencji Reklamowej

Przygotowując ten wzór umowy dla agencji reklamowej chciałem Ci coś więcej niż tylko ebooka z umową.

Wiem, że aby móc umiejętnie negocjować i dostosowywać umowę do konkretnego projektu musisz najpierw rozumieć sens i cel jej postanowień.

Dlatego właśnie w poradniku krok po kroku wyjaśnię Ci najważniejsze zapisy umowy o wykonanie materiałów reklamowych i wskażę Ci na co uważać.

Z ebooka wzór umowy agencji reklamowej dowiesz się:

  • dlaczego kodeks cywilny jest podstawą do zawierania wszelkich kontraktów i co mówi on o umowach dotyczących usług reklamowych
  • czy nazwa umowy ma jakiekolwiek znaczenie
  • jak negocjować postanowienia umowy i kiedy je zakończyć
  • jakie znaczenie ma miejsce zawarcia umowy
  • jak opisać w umowie strony które ją zawierają
  • jak nazwać w umowie jej strony i czy ma to znaczenie
  • co zrobić jeżeli klient dostarczy Ci materiały z wadami
  • czy warto określać w umowie harmonogram prac
  • co zrobić jeżeli klient odmawia podpisania protokołu odbiorczego
  • jak zwiększyć szanse na terminową zapłatę przez klienta
  • jak skutecznie złożyć oświadczenie listem poleconym
  • co warto umieścić w postanowieniach końcowych

Ebook ponadto:

  • wyjaśnia znaczenie najważniejszych postanowień umownych
  • przestrzega przed najczęstszymi błędami popełnianymi przy zawieraniu umów
  • zawiera pełen tekst umowy o wykonanie materiałów reklamowych
  • tekst umowy może być łatwo dostosowany do różnych projektów

Co o ebooku piszą moi czytelnicy:

“Panie Bartoszu chciałabym podziękować w imieniu całego naszego zespołu za napisanie tego ebooka.
Znaleźliśmy tutaj odpowiedzi na pytania, które powracały do nas praktycznie przy każdym zleceniu. Teraz mamy wszystko w jednym miejscu więc koniec z wiecznym poszukiwaniem w google :)”. – MJ

“Panie Mecenasie jestem pod wrażeniem. Wzorek ściągnąłem spodziewając się typowego 5-cio stronicowego pdfa pod lead generation. A tu miłe zaskoczenie: w środku jest ciekawa umowa i sporo porad. Tak trzymać!– Marcin K. 

Ebook jest bezpłatny i gotowy do ściągnięcia od zaraz.

Aby go otrzymać wzór umowy dla agencji reklamowej wystarczy jeden *klik* żeby zapisać się na mój newsletter.

Będziesz otrzymywać ode mnie informacje i materiały, które są niedostępne dla innych czytelników bloga naratunekkreatywnym.pl.

I żadnego spamu. Obiecuję 😜.