Na NowyMarketing.pl popełniłem artykuł o tym jak Unia chce się rozprawić z reklamą polityczną w Internecie.
Mowa o projektowanym rozporządzeniu w sprawie przejrzystości i targetowania reklamy politycznej.
Prace nad nowym prawem szybkimi krokami zmierzają ku końcowi więc jest duża szansa, że będzie ono obowiązywać jeszcze przed najbliższymi wyborami.
Kogo obejmą nowe regulacje? Oczywiście dostawców reklamy politycznej, sponsorów, ale także agencje reklamowe, influencerów, platformy „ad tech” i firmy public relations. Rozporządzenie zakłada bowiem, że reklama polityczna ma wiele postaci, ale wszystkie działania reklamowe muszą być prowadzone…przejrzyście.
Zapraszam do lektury lub do wysłuchania odcinka podcastu na itunes lub youtube.
Potrzebujesz sprawdzonego wzoru umowy?
Brak czasu na czytanie?
Zobacz także:
- Nieuczciwa reklama – co to jest nieuczciwa reklama i co grozi Twojej agencji za jej przygotowanie.
- Nieuczciwa reklama i odpowiedzialność – jak można zabezpieczyć się przez roszczeniami klienta jeżeli przygotowana wedle jego wytycznych reklama okazała się być sprzeczna z prawem.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }