Miałem okazję wypowiedzieć się dla NowyMarketing.pl na temat praw autorskich do „utworów” stworzonych przez AI.
Piszę „utworów”, bo te w rozumieniu prawa autorskiego może stworzyć jedynie człowiek.
Innej koncepcji obronić się nie da nie popadając przy tym w absurdy: sztuczna inteligencja nie może przecież pozywać, być pozwana ani zawrzeć z nami umowy.
Przy okazji polecam cały tekst „Człowiek i AI w duecie, czyli przyszłość pracy w branży marketingowej„, bo to kawał solidnej dawki wiedzy na temat trendów związanych ze sztuczną inteligencją.
p.s obrazek w poście przedstawia jak DALL-E2 „wyobraża” sobie mnie jako prawnika w przyszłości. Nie mogę się już doczekać 😃.
Zobacz także:
- Człowiek i AI w duecie, czyli przyszłość pracy w branży marketingowej – moja wypowiedź dla na łamach nowymarketing.pl na temat praw autorskich do „utworów” wygenerowanych przez AI.
- AI w marketingu – na nowymarketing.pl analizowałem co Unia szykuje w kwestii regulacji AI i jak wpłynie to na branżę kreatywną.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }