Na nowymarketing.pl właśnie pojawił się mój artykuł o AI w marketingu.
Miałem okazję zgłębiać temat sztucznej inteligencji, gdyż niedawno pojawił się projekt ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY USTANAWIAJĄCE ZHARMONIZOWANE PRZEPISY DOTYCZĄCE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AKT W SPRAWIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI) I ZMIENIAJĄCE NIEKTÓRE AKTY USTAWODAWCZE UNII.
Rozporządzenie w sprawie sztucznej inteligencji wprawdzie wprost nie mówi o reklamie czy marketingu, ale bez wątpienia jego przepisy wpłyną na to jak będą rozwijać się narzędzia dla branży kreatywnej.
Dobra wiadomość jest taka, że Parlament Europejski idzie w kierunku szczegółowego uregulowania „groźnego” AI (mogącego wyrządzić szkodę), zostawiając przy tym maksimum swobody „miękkiego” wykorzystywaniu tej technologi (przykładem mogą być chatboty).
Jak zawsze zapraszam do lektury.
Potrzebujesz sprawdzonego wzoru umowy?
Brak czasu na czytanie?
Zobacz także:
- Człowiek i AI w duecie, czyli przyszłość pracy w branży marketingowej – moja wypowiedź dla na łamach nowymarketing.pl na temat praw autorskich do „utworów” wygenerowanych przez AI.
- Chcesz zrezygnować z copywritera na rzecz AI? Nie popełnij tego błędu z prawami autorskimi! – tekst przygotowany we współpracy z https://gieldatekstow.ai/
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }