Gdy nieco ponad rok temu opublikowałem darmowy wzór umowy dla agencji reklamowych nie spodziewałem się, że otrzymam tak dużą ilość feedbacku (z braku lepszego słowa 😁).
Praktycznie co kilka pobrań na moją skrzynkę trafiały pytania dotyczące klauzul ze wzorca albo jak np: udzielić pełnomocnictwa dyrektorowi kreatywnemu do „obsługi” umowy.
Na wszystkie pytania sumienie odpowiadałem.
I dlatego z czasem w moim folderze poczty wysłanej znalazło się na tyle dużo odpowiedzi, aby mogły one przybrać postać ebooka.
Dlatego oddaję w Twoje ręce komplet dokumentów wraz ich omówieniem, który wraz z liftingiem umowy reklamowej właśnie ujrzał światło dzienne.
Poniżej znajdziesz kilka przykładowych stron ebooka, a sam produkt jest już dostępny na sklep.gajekpartnerzy.pl.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }