View this post on Instagram
Jeżeli prowadzisz swoją agencję to z umowami o zachowanie poufności z pewnością masz do czynienia regularnie.
Jak sobie z nimi poradzić?
Otóż jest taki gość, co „zjadł” przysłowiowe „zęby” na tym temacie i chętnie dzieli się swoją wiedzą.
W dzisiejszym odcinku podcastu rozmawiam z Mecenasem Robertą Solgą z bloga tajemnica-przedsiebiorstwa.pl
Robert specjalizuje się w tematach związanych z poufnością, wszelakich NDKach i bezpieczeństwem prawnym informacji.
Na podcaście rozmawiamy o tym co agencja marketingowa może zrobić, żeby zadbać o swój know-how i o tym jak odróżnić to co cenne od tego co stanowi powszechną wiedzę branżową.
Zahaczyliśmy też o temat kar umownych w NDA które zastrzegane są w „bombilionach” złotych.
Czy warto godzić się na takie zapisy i samemu stosować je w swojej agencji?
Gorąco polecam ten odcinek!
Roberta znajdziesz tutaj:
Potrzebujesz sprawdzonego wzoru umowy?
Chcesz otrzymywać dodatkowe materiały i aktualizacje?
Zobacz także:
- Co powinien zawierać wzór umowy NDA dla agencji reklamowej – Wzór umowy NDA nie powinien zawierać szablonowych klauzul, że “nie wolno nigdzie, z nikim i o niczym”. Tajemnica przedsiębiorstwa jest dobrze chroniona tylko przez precyzyjne zapisy.
- Dobra umowa NDA nie zastąpi zabezpieczeń w agencji reklamowej – Nawet bardzo dobra umowa NDA nie zastąpi technicznych zabezpieczeń. Bez nich gdy tajemnica przedsiębiorstwa „wycieknie” to nawet nie wiadomo komu naliczyć karę umowną.
{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Dziękuję za przekazaną wiedzę. Bardzo dobrze słuchało się Panów rozmowy w drodze z Tarnowskich Gór do Krakowa.
Dziękujemy za wysłuchanie odcinka Panie Henryku i miłe słowa 😃.
Ciekawa rozmowa. Nie dziwię się jednak, że firmy marketingowe zastrzegają swoje praktyki umowami o zachowanie poufności. Strategie content marketingu są różne, a na najlepszych z nich można sporo zarobić, bo przyciągają ogrom klientów.
Dziękuję za wysłuchanie odcinka Panie Fabianie. W temacie content marketingu zgadzam się 100% 😃