Na nowymarketing.pl ukazał się dzisiaj artykuł, gdzie wraz z innymi znamienitymi prawnikami miałem okazję rozprawiać o zmianach w prawie reklamy i marketingu.
A wydarzyło się kilka ciekawych rzeczy.
Początek roku to pierwsza, rekordowa kara za naruszenie RODO. Koniec też na wysoką nutę: uchylenie tej rekordowej kary przez sąd.
Pojawiła się ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych wprowadziła jednolite standardy dla stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Jeżeli projektujesz i kodujesz coś dla sektora publicznego to warto znać (uprzedzam: czerstwa lektura 😁).
A co przyniesie 2020 rok?
Nowa ustawa o wyrobach medycznych wręcz drobiazgowo określi czego w reklamie wyrobów medycznych nie będzie wolno.
Z kolei super-sądy dedykowane tylko do spraw z zakresu prawa autorskiego, prawa reklamy oraz nieuczciwej konkurencji to szansa na profesjonalizację sporów, które wymagają od sędziego naprawdę głębokiej specjalizacji.
Więcej znajdziesz na w artykule „Prawo na przełomie 2019/2020„
View this post on Instagram
Potrzebujesz sprawdzonego wzoru umowy?
Brak czasu na czytanie?
Zobacz także:
- Reklama i promocja wyrobów medycznych – co w takiej reklamie wolno, czego nie powinno się robić, a czego unikać jak ognia. Rozmowa z radcą prawnym Katarzyną Kroner.
- “Nadchodzi rewolucja w reklamie wyrobów medycznych. Kary mogą sięgnąć nawet 2.000.000 zł!” – nowymarketing.pl
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }