Aby tradycji stało się zadość znów chwyciłem za klawiaturę i na nowymarketing.pl podsumowałem najważniejsze zmiany w prawie regulującym działania marketingowe oraz reklamę w 2022.
Oczywiście również „powróżyłem” co z prawnego punktu widzenia nas czeka w 2023. Różnica taka, że nie wróżyłem z „fusów” (co zowie się tasseomancją 😁), ale raczej z projektów aktów, które właśnie się „mielą” w Parlamencie Europejskim i naszym Sejmie.
Mówiąc krótko: działo to się dopiero będzie, bo prawa regulującego co wolno a czego nie w marketingu z roku na roku przybywa i to w tempie wykładniczym.
Można nad tym oczywiście ubolewać, że agencjom rzuca się prawne kłody pod nogi (i ciska się paragrafami w ich tryby 😉), ale ja jestem innego zdania.
Bo nowe przepisy regulujące reklamę to problem przede wszystkim KLIENTÓW agencji.
Dlatego to jest olbrzymia szansa dla agencji które będą potrafić rozwiązać ten problem i oferować kreacje reklamowe które będą jednocześnie skuteczne, ale też prawnie bezpieczne.
To szansa dla Twojej agencji i dla Ciebie żeby naprawdę wyróżnić się na rynku i dać swoim klientom więcej wartości.
I tego właśnie Tobie życzę w nachodzącym 2023 r., a póki co – świątecznego odpoczynku w gronie najbliższych 🎄🎄🎁.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }