Zbliża się koniec roku więc Święta tuż, tuż.
Tymczasem z mniej świątecznych tematów:
Pamiętasz, że na nowych zasadach Twoje faktury przedawniają się na koniec roku czyli 31.12.2018 r.?
Dlatego koniec roku od teraz jest naturalnym czasem do rozmyślań o windykacji w Twojej agencji marketingowej.
Po prostu nowa świecka tradycja! 😆
A że windykacja to temat dość obszerny (i spędzający sen z oczu) przygotowałem dla Ciebie kolejny poradnik o wdzięcznym tytule..
Windykacja w branży kreatywnej
Nic tak nie odbiera przyjemności z prowadzenia własnego biznesu jak nieuregulowane faktury.
Dodam: TWOJE nieuregulowane faktury.
Niefrasobliwych klientów nie da się uniknąć (zupełnie jak deszczu i podatków), bo są wpisani w to co szumnie nazywa się „ryzykiem gospodarczym”.
Dobra wiadomość jest jednak taka, że ryzyko to można zmniejszyć.
I nie, nie będzie to wymagać zatrudnienia 2 osób i utworzenia pionu „windykacja” w Twojej agencji.
Wystarczy stosować kilka prostych trików.
Trzymać się kilku prostych zasad.
I o zapłatę Twojej faktury będzie łatwiej.
Obiecuję!
Potrzebujesz sprawdzonego wzoru umowy?
Brak czasu na czytanie?
Zobacz także:
- Windykacja w branży kreatywnej cz.I – Zatory płatnicze wyrastają w Polsce jak grzyby po deszczu więc windykacja w branży kreatywnej będzie nabierać na co raz bardziej na znaczeniu.
- Windykacja w branży kreatywnej cz.II – Jeżeli wyczerpałeś już sposoby windykacji „miękkiej” nie pozostało Ci nic innego jak wszcząć postępowanie sądowe.Tutaj sukces zapewni Ci tylko konsekwencja.
- Windykacja w branży kreatywnej cz. III – Postępowanie egzekucyjne to ostatni z etapów windykacji, a więc drogi do odzyskania pieniędzy przez Twoją agencję reklamową.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }