fbpx

Bartosz Gajek

adwokat

Jako adwokat pomagam kreatywnym rozwiązać problemy z jakimi borykają się ich agencje marketingowe. Przeczytasz tutaj jak uniknąć błędów popełnianych w Twojej branży – tych najczęstszych i… tych najbardziej kosztowych. Podpowiem Ci jak umowy mogą chronić efekty Twojej pracy i jak zadbać o to, żeby zawsze działały na Twoją korzyść. Wreszcie poradzę Ci jak porozumieć się z trudnym klientem (TYM który spędza Ci sen z powiek), a gdy wszystko inne zawiedzie – jak skutecznie dochodzić swoich praw przed sądem...
[Więcej >>>]

Sklep z umowami

Nowoczesne prawo reklamy i promocji – moje wystąpienie na webinarze ELSA

Bartosz Gajek30 grudnia 2020Komentarze (0)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bartosz Gajek (@gajekbartosz)

Jakiś czas temu miałem okazję wystąpić na webinarze Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA Toruń.

Jaki wybrałem temat?

Nowoczesne prawo reklamy i promocji!

Co rozumiem przez to “nowoczesne” prawo?

W dużym uproszczeniu współczesne realia to:

  • surowe ustawy
  • dobrowolna samoregulacja rynku
  • nieubłagane regulaminy największych portali społecznościowych

Wraz z rozwojem Internetu praktycznie każdego dnia branża reklamowa zyskuje nowe instrumenty i sposoby na dotarcie ze swoim przekazem do odbiorcy.

Skutek?

Przestarzałe przepisy rodem z lat 90′ nie przystają do nowej rzeczywistości, gdzie influencer marketingiem może zajmować się każda osoba ze smartphonem.

A naprędce pisane ustawy?

Ich rola najczęściej sprowadza się do wprowadzania restrykcyjnych zakazów, które dodatkowo obwarowane są dotkliwymi karami pieniężnymi.

Czy zatem żyjemy w czasach reklamowego odpowiednika “Dzikiego Zachodu”?

Wręcz przeciwnie.

Nowoczesne prawo reklamy i promocji w XXI wieku

Bardziej niż ustawy o kształcie reklamy decydują teraz regulaminy Google i Facebooka.

A prawno-etycznym “drogowskazem” dla marketingowców stają się kodeksy branżowe przyjęte w drodze… samoregulacji.

Na webinarze opowiadam o zmianach w prawie reklamy jakie nastąpiły w ostatnich latach.

Nie zabrakło też kilku krótkich case study, gdzie nie do końca przemyślana forma promocji wpędziła w niemałe kłopoty.

Potrzebujesz sprawdzonego wzoru umowy?

Nowoczesne prawo reklamy i promocji

Webinar

Chcesz otrzymywać dodatkowe materiały i aktualizacje?

Zobacz także:

Jeżeli chcesz skorzystać z pomocy prawnej, zapraszam Cię do kontaktu:

tel.: +48 607 610 718e-mail: bartosz@gajekpartnerzy.pl

umów bezpłatną konsultację | sklep ze wzorami umów

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Wyrażając swoją opinię w powyższym formularzu wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez GAJEK PARTNERZY ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA Twoich danych osobowych w celach ekspozycji treści komentarza zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych wyrażonymi w Polityce Prywatności

Administratorem danych osobowych jest GAJEK PARTNERZY ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA z siedzibą w Krakowie.

Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem bartosz@gajekpartnerzy.pl.

Pozostałe informacje dotyczące ochrony Twoich danych osobowych w tym w szczególności prawo dostępu, aktualizacji tych danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie znajdują się w tutejszej Polityce Prywatności. W sprawach spornych przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Poprzedni wpis:

Następny wpis: