Bartosz Gajek

adwokat

Jako adwokat pomagam kreatywnym rozwiązać problemy z jakimi borykają się ich agencje marketingowe. Przeczytasz tutaj jak uniknąć błędów popełnianych w Twojej branży – tych najczęstszych i… tych najbardziej kosztowych. Podpowiem Ci jak umowy mogą chronić efekty Twojej pracy i jak zadbać o to, żeby zawsze działały na Twoją korzyść. Wreszcie poradzę Ci jak porozumieć się z trudnym klientem (TYM który spędza Ci sen z powiek), a gdy wszystko inne zawiedzie – jak skutecznie dochodzić swoich praw przed sądem...
[Więcej >>>]

Umów bezpłatną konsultację

Sklep z umowami

Nowoczesne prawo reklamy i promocji – moje wystąpienie na webinarze ELSA

Bartosz Gajek30 grudnia 2020Komentarze (0)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bartosz Gajek (@gajekbartosz)

Jakiś czas temu miałem okazję wystąpić na webinarze Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA Toruń.

Jaki wybrałem temat?

Nowoczesne prawo reklamy i promocji!

Co rozumiem przez to „nowoczesne” prawo?

W dużym uproszczeniu współczesne realia to:

  • surowe ustawy
  • dobrowolna samoregulacja rynku
  • nieubłagane regulaminy największych portali społecznościowych

Wraz z rozwojem Internetu praktycznie każdego dnia branża reklamowa zyskuje nowe instrumenty i sposoby na dotarcie ze swoim przekazem do odbiorcy.

Skutek?

Przestarzałe przepisy rodem z lat 90′ nie przystają do nowej rzeczywistości, gdzie influencer marketingiem może zajmować się każda osoba ze smartphonem.

A naprędce pisane ustawy?

Ich rola najczęściej sprowadza się do wprowadzania restrykcyjnych zakazów, które dodatkowo obwarowane są dotkliwymi karami pieniężnymi.

Czy zatem żyjemy w czasach reklamowego odpowiednika „Dzikiego Zachodu”?

Wręcz przeciwnie.

Nowoczesne prawo reklamy i promocji w XXI wieku

Bardziej niż ustawy o kształcie reklamy decydują teraz regulaminy Google i Facebooka.

A prawno-etycznym „drogowskazem” dla marketingowców stają się kodeksy branżowe przyjęte w drodze… samoregulacji.

Na webinarze opowiadam o zmianach w prawie reklamy jakie nastąpiły w ostatnich latach.

Nie zabrakło też kilku krótkich case study, gdzie nie do końca przemyślana forma promocji wpędziła w niemałe kłopoty.

Potrzebujesz sprawdzonego wzoru umowy?

Nowoczesne prawo reklamy i promocji

Webinar

Zobacz także:

W czym mogę Ci pomóc?

Na blogu jest wiele artykułów, w których dzielę się swoją wiedzą bezpłatnie.

Jeżeli potrzebujesz indywidualnej płatnej pomocy prawnej, to zapraszam Cię do kontaktu.

Przedstaw mi swój problem, a ja zaproponuję, co możemy wspólnie w tej sprawie zrobić i ile będzie kosztować moja praca.

Bartosz Gajek

    Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez GAJEK PARTNERZY ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA w celu obsługi przesłanego zapytania. Szczegóły: polityka prywatności.

    { 0 komentarze… dodaj teraz swój }

    Dodaj komentarz

    Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez GAJEK PARTNERZY ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA w celu obsługi komentarzy. Szczegóły: polityka prywatności.

    Poprzedni wpis:

    Następny wpis: