adwokat Bartosz Gajek

⛑️ główny ratownik

Jako adwokat pomagam kreatywnym rozwiązać problemy z jakimi borykają się ich agencje marketingowe. Przeczytasz tutaj jak uniknąć błędów popełnianych w Twojej branży – tych najczęstszych i… tych najbardziej kosztowych. Podpowiem Ci jak umowy mogą chronić efekty Twojej pracy i jak zadbać o to, żeby zawsze działały na Twoją korzyść. Wreszcie poradzę Ci jak porozumieć się z trudnym klientem (TYM który spędza Ci sen z powiek), a gdy wszystko inne zawiedzie – jak skutecznie dochodzić swoich praw przed sądem...
[Więcej >>>]

Umów bezpłatną konsultację

Sklep z umowami

Na Ratunek Kreatywnym w 2020 roku

Bartosz05 stycznia 2021Komentarze (0)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bartosz Gajek (@gajekbartosz)

Wiesz co robię na tym zdjęciu?

Pochylam się z pokorą nad https://yearcompass.com/ czyli darmowym narzędziem do podsumowania roku i planowania kolejnego.

Dlaczego z pokorą? Bo robię to już czwarty raz, a za każdym razem powracam co moich notatek z poprzednich lat.

Bez wątpienia przeszedłem długą drogę, a początki były trudne.

W 2017 roku o blogu tylko myślałem.

W 2018 roku z blogiem wystartowałem.

W 2019 roku nad blogiem w pocie czoła pracowałem.

A w 2020 roku?

Co to był za rok!

Biorąc pod uwagę co wydarzyło się w Polsce i na świecie mogę być tylko wdzięczny, że sytuacja z COVID nie wpłynęła negatywnie na moją kancelarię ani na biznesy moich klientów.

Było wręcz przeciwnie!

Zdecydowanie posunąłem się na przód w budowaniu mojej wymarzonej kancelarii butikowej.

Skąd taka pewność?

Bo w 2020 nawiązałem mnóstwo nowych relacji biznesowych i to z klientami, z którymi praca była czystą przyjemnością.

Naprawdę to doceniam.

Po raz kolejny prawdziwym okazała się ponadczasowa zasada: trzeba przede wszystkim zadbać o tych klientów, którzy już nam zaufali.

Myślę, że w dużej mierze wyleczyłem się już z pogoni za „lajkami”, „udostępniami” i „leadami”.

Te rosnące cyferki mogą rosnąć, ale trudno mi dostrzec zależności pomiędzy nimi, a realnymi wynikami w postaci nowych klientów, zleceń i wystawionych faktur.

Dlatego może wydawać się nieco dziwnym, że po takim wstępnie od razu przejdę do blogowej „kuchni” i będę opowiadać o wspomnianych „cyferkach” 😃.

Ok, przyznaję że nadal na nie patrzę, ale traktuje je już bardziej jak drogowskaz niż cel sam w sobie.

Jeżeli to co robię skutkuje ogólnymi wzrostami to znaczy, że kierunek jest słuszny i trzeba tę linię kontynuować.

To wydaje mi się zdrowym podejściem…

Blog

Generalnie wszystko co z blogiem jest związane podwoiło się w roku 2020.

Ilość wyświetleń miesięcznie przekroczyła pułap 5.500 (z wyraźnym grudniowym tąpnięciem 😁) i tendencja jest wyraźnie rosnąca.

Zdecydowanie mój blog tematycznie skręcił w kierunku umów i prawa reklamy oraz marketingu.

Na początku zbytnio rozpisywałem się o tematach windykacyjnych, chociaż w praktyce nie spotykam się z tymi problemami zbyt często.

Za to wszelkie rodzaje umów, regulaminy i branżowe przepisy reklamowe to „tematy rzeka”, którym w większości poświęcę  rok 2021.

Także mój sklep z umowami został przeniesiony z osobnej strony i zintegrowany z blogiem. Jego rozbudowanie do poziomu przynajmniej trzydziestu wzorców umów dla branży reklamowej to moje największe wyzwanie na ten rok.

Podcast i Youtube

Podobnie sprawa ma się z podcastem, który z pułapu 4000 odsłuchań przeszedł na pełne 10.000.

Ciekawostką jest to, że gdy w sezonach świąteczno-urlopowych na blogu ubywa czytelników to na podcaście przybywa słuchaczy.

Ma to sens skoro na content na blogu i podcaście jest taki sam więc nie ma znaczenia czy ktoś „tylko” czyta czy „tylko” słucha
Na Ratunek Kreatywnym.

Najbardziej zaskoczył mnie jednak youtube.

Wiele słyszałem o mitycznej bestii jaką jest algorytm google, który niczym Cerber strzeże dostępu do widzów.

Legenda głosi, że jeżeli wrzucisz na kanał odpowiednią ilość filmów przez określony czas to w końcu algorytm okaże się dla Ciebie łaskawy.

Czy tak jest? Nie wiem.

Wiem natomiast, że od pewnego dnia, i to bez wyraźnego powodu (np: zmiany w formacie contentu), kanał zaczął mieć więcej wyświetleń i w kilka tygodni potroiła się liczba subskrybentów.

Wyniki po +150 uploadach raczej nie zachęcają, ALE nie można zapominać, że Youtube to druga największa wyszukiwarka na świecie.

I to widać nawet po tym symbolicznym ruchu na kanale: 90% widzów odnajduje film przez youtube.

Tyle z blogowej „kuchni” 😁.

Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku i żebyś częściej tutaj zaglądał (albo na kanał youtube, albo na podcast…).

W czym mogę Ci pomóc?

Na blogu jest wiele artykułów, w których dzielę się swoją wiedzą bezpłatnie.

Jeżeli potrzebujesz indywidualnej płatnej pomocy prawnej, to zapraszam Cię do kontaktu.

Przedstaw mi swój problem, a ja zaproponuję, co możemy wspólnie w tej sprawie zrobić i ile będzie kosztować moja praca.

Bartosz Gajek

    Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez GAJEK PARTNERZY ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA w celu obsługi przesłanego zapytania. Szczegóły: polityka prywatności.

    { 0 komentarze… dodaj teraz swój }

    Dodaj komentarz

    Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez GAJEK PARTNERZY ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA w celu obsługi komentarzy. Szczegóły: polityka prywatności.
    Chcesz zgłosić nielegalne treści? Szczegóły: regulamin treści.

    Poprzedni wpis:

    Następny wpis: