Pozdrawiam Cię ze słonecznej Ustki, bo udało mi się wyrwać z najbliższymi na kilka dni urlopu 😎.
Na blogu nie może jednak wiać pustką więc dzięki uprzejmości malymarketing.pl miałem okazję popełnić artykuł o tym „Dlaczego mały biznes powinien również zadbać o umowę z agencją marketingową?„.
Tym razem piszę z perspektywy klienta agencji 😁.
Przesłanie i konkluzja jest jednak ta sama co zawsze: umowy marketingowe zwyczajnie OPŁACA się zawierać.
We wpisie przeczytasz też moją ulubioną anegdotkę z pierwszej linii biznesowego frontu.
Będzie o tym jak pewien weteran przedsiębiorczości jednym zdaniem „przemeblował” mi głowę i ukształtował mnie zawodowo.
Potrzebujesz sprawdzonego wzoru umowy?
Zobacz także:
- Reklama i promocja wyrobów medycznych – co w takiej reklamie wolno, czego nie powinno się robić, a czego unikać jak ognia. Rozmowa z radcą prawnym Katarzyną Kroner.
- Prawne aspekty namingu – O prawnych aspektach namingu rozmawiam z ekspertem od kreacji nazw: Konradem Buraczewskim z dobreimiefirmy.pl.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }