View this post on Instagram
„Kawa, herbata, woda? Czy może coś mocniejszego?”
„Dziękuję, tylko kontent poproszę”
Do rozmowy o kontent marketingu usiadłem z facetem, który na tworzeniu wartościowych treści zjadł już „zęby”.
To Jan Kinal z agencji https://setugo.pl/
Rozmawialiśmy o prawnych aspektach kontent marketingu i dlaczego ghost writting nie wchodzi dla niego w grę.
Dużo było również o tym, że warto być wiarygodnym (zarówno dla czytelników jak i Google).
Oraz o nieustannej ewolucji jaką przechodzą przez ostatnie lata treści: od precli SEO do tekstów eksperckich.
Zapraszam do wysłuchania rozmowy 😃.
PS poradnia językowa PWN uważa, że słowo „kontent” jest ok 😉
Potrzebujesz sprawdzonego wzoru umowy?
Zobacz także:
- Dlaczego prawo autorskie „gryzie się” z copywritingiem i jak temu zaradzić – setugo.pl
- Kontent w mediach społecznościowych – Kiedy agencja social media publikuje kontent na profilu klienta to kto staje się jego jego właścicielem:klient czy facebook? Warto to wiedzieć.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }